Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Πως να μη θολώνει ΠΟΤΕ η μάσκα: Το δικό μου κόλπο!



Πηγαίνεις για ψαροντούφεκο, και το ψάρεμα σου γίνετε ένα μαρτύριο επειδή θολώνει η μάσκα; Μην ανησυχείς! Αυτό είναι πλέον παρελθόν εφόσον διαβάζεις αυτή την ανάρτηση...

Έχω διαβάσει χίλια δύο πράγματα στο internet, για το πως να μη θολώνει η μάσκα μέσα στο νερό. Ωστόσο όποια μέθοδο και αν διάβασα με καμία δε μπόρεσα να εχω το αποτέλεσμα που ήθελα. Τελικά μετά απο πολλές δοκιμές βρήκα μόνος μου το τρόπο να μη θολώνει ποτέ η μάσκα μου, και είμαι έτοιμος να το μοιραστώ μαζί σας. Φυσικά είναι μια πολύ εύκολη μέθοδος, και θα σας τη μεταφέρω όσο πιο απλά μπορώ για να λύσετε και εσείς το πρόβλημα. Δε θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε ούτε αναπτήρες ούτε οδοντόκρεμες, φύκια η ότι άλλο κυκλοφορεί στο ίντερνετ. Ξεχάστε τα αυτά! Πάμε στα πολύ εύκολα, που τελικά είναι και τα πιο αποτελεσματικά.
Η λύση είναι το Σάλιο - Σάλιο πάνω στο στεγνό γυαλί της μάσκας!
Η μέθοδος είναι απλή. Και θα το πάρουμε απο την αρχή, με βήματα και εικόνες. Καταρχήν είναι βασικό πρίν κάνουμε οτιδήποτε η μάσκα μας να είναι 100% στεγνή. Δε θέλουμε ούτε μια σταγόνα νερό. Αν για κάποιο λόγω πήρε νερό, η βρέχτηκε, παίρνουμε χαρτοπετσέτες και την στεγνώνουμε μέχρι να μη μείνει καθόλου νερό. Ο λόγος που θέλουμε τόσο στεγνή μάσκα, είναι γιατί το σάλιο μόνο έτσι θα κολλήσει πάνω στο γυαλί! Φυσικά παίζει ρόλο και το σάλιο. Όσο πιο παχύρευστο είναι τόσο πιο καθαρά θα βλέπουμε μέσα στο νερό, και τόσο πιο πολύ θα κρατήσει η μάσκα μας. Τη μάσκα πρίν κάνουμε οτιδήποτε, πηγαίνουμε και τη τρίβουμε με οδοντόβουρτσα δυνατά, μέσα στο μπάνιο χρησιμοποιώντας σαπούνι. Ασχολούμαστε λίγα λεπτά τρίβοντας την, μετά την στεγνώνουμε, και αφού είναι τελείως στεγνή ξεκινάμε διαδικασία! Το τρίψιμο με σαπούνι το κάνουμε πρώτα για να είναι καθαρή απο σκόνες κλπ (για να βλέπουμε καλύτερα) αλλά και για να φύγει ένα ειδικό λάδι που έχει πάνω το γυαλί, το οποίο σπάει όταν βάζουμε σαπούνι και τρίβουμε σπάει και δε θολώνει μετά η μάσκα. Ας τα πάρουμε όμως ένα ένα απο την αρχή...

Πρώτο βήμα...
Πλένουμε καλά τη μάσκα, τι τρίβουμε με σαπούνι στο μέσα μέρος του γυαλιού, και στη συνέχεια τη σκουπίζουμε και περιμένουμε να στεγνώσει. Πρίν κάνουμε οποιαδήποτε ενέργεια περιμένουμε να στεγνώσει. Η μάσκα πρέπει να είναι 100% στεγνή. Εγώ πχ στη παραλία αν μου βραχεί απο λάθος, η αν κάνω δεύτερη βουτιά, την στεγνώνω με πετσέτες καλά, και στη συνέχεια την αφήνω 20 λεπτά στον ήλιο να στεγνώσει για τα καλά.





Δεύτερο βήμα...
Τη σαλιώνουμε καλά!! Όσο πιο παχύ είναι το σάλιο που θα περάσουμε το γυαλί, τόσο πιο καλά αποτελέσματα έχουμε. Αφού ρίξουμε το σάλιο στο γυαλί, κάνουμε τη μάσκα πέρα δόθε για να πάει το σάλιο σε όλα τα σημεία του γυαλιού. Δεν βάζουμε τα χέρια. Δε πειράζει αμα ρίξουμε πολύ σάλιο. Έπειτα περιμένουμε 2-5 λεπτά αφήνοντας την στον ήλιο για να γίνει το σάλιο πιο παχύ.

Τρίτο βήμα
Η μάσκα δεν είναι ακόμα έτοιμη! Πρέπει να τη βουτήξουμε ελάχιστα μέσα στο νερό έτσι ώστε να περάσει λίγο νερό πάνω απο κάθε γυαλί. Εγώ πχ όταν μπαίνω στη θάλασσα βουτάω τη μάσκα λίγο προς τα μέσα, και με αυτό το νερό περνάω μια γρήγορα το γυαλί και την τινάζω να πέσει το νερό κάτω. Τωρα είναι έτοιμη η μάσκα! Αν στην αρχή έχει μερικά σημαδάκια απο το σάλιο θα φύγουν γρήγορα όταν μπούμε στο νερό!

Για να μας κρατήσει η μάσκα πολλές ώρες χωρίς να θολώσει, δεν πρέπει να τη βρέξουμε εσωτερικά άλλη φορά! Δεν πρέπει να πάρει νερό μέσα στο νερό. Αν πάρει νερό και θολώσει πρέπει να επαναλάβουμε τη διαδικασία παραπάνω ξανά, εκτός φυσικά απο το πρώτο βήμα, δηλαδή του πλυσίματος.

Εγώ προσωπικά αυτή τη μέθοδο που σας λέω παραπάνω, τη δοκιμάζω και βλέπω πεντακάθαρα μέσα στο νερό, για 5-6 ώρες και πάνω χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα. Σίγουρα ο καθένας κάνει τα δικά του, και μπορεί να  έχει εξίσου καλά αποτελέσματα, αλλά εγώ αυτά έχω δοκιμάσει και μπορώ με σιγουριά να σας εγγυηθώ ότι θα έχετε εγγυημένα αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: